НЕТІШИНСЬКОМУ ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЮ – 40 РОКІВ

У грудні 1983 року, був заснований Нетішинський професійний ліцей (колись ПТУ-23). Хмельницька АЕС стала базовим підприємством училища. Від 16 березня 2003 року професійно-технічне училище №23 реорганізовано в Нетішинський професійний ліцей. За 40 років більше ніж 13 тисяч учнів тут отримали кваліфікацію, значна частина яких працює на ХАЕС.

👷‍♂️👷‍♀️Від початку діяльності навчального закладу основним його завданням було підготувати кваліфікованих фахівців певного спрямування за заявками Хмельницької АЕС.
До переліку спеціальностей входять: електромонтер з ремонту й обслуговування електроустаткування, електрогазозварювальник, оператор спецхімводоочистки, оператор реакторного відділення, слюсар з ремонту устаткування машинних цехів і гідроелектростанцій, лаборант хіманалізу, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, водій автотранспортних засобів категорії «С», швачка, кравець, електрозварник на автоматичних і напівавтоматичних машинах, кухар, офіціант.

Про діяльність закладу 👉 у рубриці “Ювілеї” на стор. 4 інформаційного вісника 📰“Перспектива”.

https://bit.ly/3TlThRw

В рамках акції “16 днів проти насильства” учні І курсу групи 403, що навчаються по професії “Електрогазозварник. Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах” з практичним психологом Світланою Степанюк долучилися до проведення міської вуличної акції “Стоп насильству!”, яка проводилась за ініціативи управління соціального захисту населення виконавчого комітету НМР. Учні роздавали інформаційні листівки перехожим на задану тематику, […]

28.11.2024 у Нетішинському професійному ліцеї відбувся І етап Конкурсу ,, Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка,, Конкурс проводиться з метою вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні, Бажаємо учасникам успіху та перемоги.

В Нетішинському професійному ліцеї стартував курс з Громадянської освіти ,,,,.Основним орієнтиром є діяльнісний компонент навчання -вміння дебатувати, аргументувати власну думку, досліджувати суспільно значимі явища, події і процеси, організовувати кампанії з адвокації. Крок 1 до проєкту “Об’єднаймося, щоб працювати разом ” виконання активності ,, Випробування зефіром,,

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x