Психологiчна служба

Практичний психолог

Степанюк Світлана Сергіївна

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (2003 рік), Магістр початкової освіти, викладач педагогіки початкового навчання у ВНЗ (2006 рік)

Педагогічний стаж: 21 років

Стаж на посаді практичного психолога : 5 роки


Соціальний педагог

Стрижавчук Віталіна Петрівна

 Освіта: Рівненський кооперативний технікум Спеціальність за дипломом:“ Технік технолог громадського харчування ”, Рівненський гуманітарний університет Кваліфікаційний рівень – магістр. Спеціальність за дипломом:  Викладач Вищих навчальних закладів з історії та теорії культури 

Педагогічний стаж: 20 років

Стаж на посаді соціального педагога : 7 роки


∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴

Психологічні заповіді педагога

Вір, що в кожній людині закладене джерело позитивного розвитку й зростання.

Не оцінюй, не суди, уникай прямих порад і моралей.

Будь самим собою, не соромся виражати свої почуття, але роби це в необразливій для інших формі.

Не допускай приниження своєї особистої й професійної гідності.

Не витрачай сьогоднішню енергію, переживаючи минуле або передбачуване лихо: «День порятунку людини – сьогодні!»

    ∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴


Основне завдання психологічної служби в закладі професійно-технічної освіти — це створення умов для гармонійного розвитку особистості здобувача освіти, його соціалізації, психологічного благополуччя, адаптації до навчального процесу та майбутньої професійної діяльності. Психологічна служба сприяє формуванню у здобувачів освіти життєвих компетентностей, стресостійкості, емоційного інтелекту, позитивного ставлення до себе та інших.
Основні напрямки діяльності:
• Психодіагностика — вивчення індивідуальних особливостей учнів, рівня адаптації, професійної мотивації, емоційного стану.
• Консультування — індивідуальна та групова підтримка здобувачів освіти, педагогів, батьків.
• Профілактична робота — попередження девіантної поведінки, булінгу, емоційного вигорання.
• Корекційна робота — тренінги, заняття, вправи для розвитку саморегуляції, комунікабельності, упевненості в собі.
• Психологічна просвіта — інформування учасників освітнього процесу про психологічне здоров’я, ефективну поведінку у складних життєвих ситуаціях.
________________________________________
Особливості роботи психологічної служби в умовах воєнного стану:
• Психологічна підтримка учнів, які постраждали від воєнних дій або переживають втрати.
• Робота з тривожністю, ПТСР, кризовими станами через методи стабілізації.
• Підтримка внутрішньо переміщених осіб — допомога у адаптації до нового середовища, подолання наслідків стресу.
• Навчання педагогів та учнів навичкам самодопомоги, релаксації, контролю над емоціями в умовах постійної небезпеки.
• Організація безпечного, підтримувального середовища в умовах зміненої реальності.
• Співпраця з волонтерами, медичними службами, соціальними інституціями для надання комплексної допомоги.
Психологічна служба в умовах воєнного стану виконує роль не лише підтримки, а й стабілізуючого ресурсу для всіх учасників освітнього процесу.


Безбар’єрність

Звернення психологічної служби ліцею: «Безбар’єрність — це про повагу до різних»

Звернення психологічної служби ліцею: про важливість турботи про ментальне здоров’я

Культура безбар’єрності 

ТИ ЯК? Абетка відновлення

«Довідник безбар’єрності»



Акція «16 днів проти насильства»

Тренінг з розвитку важливих життєвих компетенцій

Тренінг: Цінність життя – основа щасливого майбутньогопрактичний психолог Світлана Степанюк

 

Шановні учні! Якщо Ви потребуєте психологічної допомоги, тут Ви зможете отримати анонімну консультацію

Бот першої психологічної допомоги із порадами психологічної підтримки для себе та щоб підтримати інших.

Цілодобова безплатна платформа для психологічних консультацій «Розкажи мені», створена Інститутом когнітивного моделювання МОЗ. Щоб отримати допомогу – необхідно заповнити анкету на сайті, коротко описавши свій стан.