Психологiчна служба
Практичний психолог
Степанюк Світлана Сергіївна
Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (2003 рік), Магістр початкової освіти, викладач педагогіки початкового навчання у ВНЗ (2006 рік)
Педагогічний стаж: 21 років
Стаж на посаді практичного психолога : 5 роки
Соціальний педагог
Стрижавчук Віталіна Петрівна
Освіта: Рівненський кооперативний технікум Спеціальність за дипломом:“ Технік технолог громадського харчування ”, Рівненський гуманітарний університет Кваліфікаційний рівень – магістр. Спеціальність за дипломом: Викладач Вищих навчальних закладів з історії та теорії культури
Педагогічний стаж: 20 років
Стаж на посаді соціального педагога : 7 роки
∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴
Психологічні заповіді педагога
Вір, що в кожній людині закладене джерело позитивного розвитку й зростання.
Не оцінюй, не суди, уникай прямих порад і моралей.
Будь самим собою, не соромся виражати свої почуття, але роби це в необразливій для інших формі.
Не допускай приниження своєї особистої й професійної гідності.
Не витрачай сьогоднішню енергію, переживаючи минуле або передбачуване лихо: «День порятунку людини – сьогодні!»
∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴∴
Основне завдання психологічної служби в закладі професійно-технічної освіти — це створення умов для гармонійного розвитку особистості здобувача освіти, його соціалізації, психологічного благополуччя, адаптації до навчального процесу та майбутньої професійної діяльності. Психологічна служба сприяє формуванню у здобувачів освіти життєвих компетентностей, стресостійкості, емоційного інтелекту, позитивного ставлення до себе та інших.
Основні напрямки діяльності:
• Психодіагностика — вивчення індивідуальних особливостей учнів, рівня адаптації, професійної мотивації, емоційного стану.
• Консультування — індивідуальна та групова підтримка здобувачів освіти, педагогів, батьків.
• Профілактична робота — попередження девіантної поведінки, булінгу, емоційного вигорання.
• Корекційна робота — тренінги, заняття, вправи для розвитку саморегуляції, комунікабельності, упевненості в собі.
• Психологічна просвіта — інформування учасників освітнього процесу про психологічне здоров’я, ефективну поведінку у складних життєвих ситуаціях.
________________________________________
Особливості роботи психологічної служби в умовах воєнного стану:
• Психологічна підтримка учнів, які постраждали від воєнних дій або переживають втрати.
• Робота з тривожністю, ПТСР, кризовими станами через методи стабілізації.
• Підтримка внутрішньо переміщених осіб — допомога у адаптації до нового середовища, подолання наслідків стресу.
• Навчання педагогів та учнів навичкам самодопомоги, релаксації, контролю над емоціями в умовах постійної небезпеки.
• Організація безпечного, підтримувального середовища в умовах зміненої реальності.
• Співпраця з волонтерами, медичними службами, соціальними інституціями для надання комплексної допомоги.
Психологічна служба в умовах воєнного стану виконує роль не лише підтримки, а й стабілізуючого ресурсу для всіх учасників освітнього процесу.
Безбар’єрність
Звернення психологічної служби ліцею: «Безбар’єрність — це про повагу до різних»
Звернення психологічної служби ліцею: про важливість турботи про ментальне здоров’я
Культура безбар’єрності
ТИ ЯК? Абетка відновлення
«Довідник безбар’єрності»
Акція «16 днів проти насильства»
Тренінг з розвитку важливих життєвих компетенцій
Тренінг: Цінність життя – основа щасливого майбутнього, практичний психолог Світлана Степанюк
Шановні учні! Якщо Ви потребуєте психологічної допомоги, тут Ви зможете отримати анонімну консультацію