У межах Атомної школи ХАЕС учасники проєкту

відвідали навчально-тренувальний центр, де досвідчені інструктори центру провели пізнавальне та актуальне в наш час заняття.

👩‍⚕На теоретичній частині учням розповіли про порядок надання домедичної допомоги при раптовій зупинці кровообігу, пояснили складні та незрозумілі кроки, відповіли на запитання. Після теоретичної частини заняття учні практично застосували набуті знання, використавши тренажер-манекен.
💬«Сьогодні було надзвичайно цікаво. Ми навчилися надавати першу медичну допомогу. Особливо сподобалось відпрацьовувати набуті навички на тренажері», – із захопленням розповідає учасниця проєкту Катерина Балухіна.
💬Ще одна учасниця проєкту Юлія Мильникова поділилася позитивними враженнями та сказала, що обов’язково при потребі застосує отриманні знання.

👏Юні атомники подякували організаторам за заняття, а за активність отримали Ⓜегаватики.

Батьківські збори! Група 403.

У групі ІІ курсу №403 відбулися батьківські збори! Ми щиро раділи зустрічі з батьками, адже мали змогу відверто обговорити важливі питання:  Підвели підсумки успішності здобувачів освіти за І курс.  Згадали про важливість дотримання розпорядку дня та дисципліни.  Говорили про небезпеку шкідливих звичок та шляхи їх попередження.  Звернули увагу на кібербезпеку та безпечне користування інтернетом.  Обговорили […]

Говорили відверто!

Говорили відверто! Із здобувачами освіти І курсу на годині спілкування з психологом торкнулися теми «Не мовчи! Як підтримка змінює все», яка стосується кожного – взаємоповага, взаємопідтримка та булінг. Виявляється, булінг має різні обличчя: фізичний, психологічний, економічний, сексуальний, а ще кібербулінг – той, що ховається за екранами. Розібралися, хто яку роль грає в цій ситуації: Булер […]

Засідання методичних комісій

03.09.2025 в закладі освіти відбулося засідання методичних комісій, присвячене організації освітнього процесу на 2025/2026 навчальний рік. План роботи засідання включав такі питання: 1. Нормативно-правове забезпечення діяльності 2. План роботи методичних комісій на 2025/2026 н.р. 3. Напрями професійного розвитку педагогів 4. Пропозиції та ініціативи для покращення освітнього процесу Засідання стало корисним майданчиком для обміну думками та […]

x