26.11.2024 р., в Нетішинському професійному ліцеї відбулося чергове засідання педагогічної ради.

26.11.2024 р., в Нетішинському професійному ліцеї під головуванням т.в.о. директора Михайла Грицика відбулося чергове засідання педагогічної ради.На порядок денний було винесено наступні питання:

1. Про підсумки проведення моніторингу якості знань учнів І курсу за результатами свідоцтв про базову загальну середню освіту та контрольних зрізів ( доповідач Світлана Ковальчук)

2. Обговорення кандидатур на отримання дипломів з відзнакою здобувачів освіти груп № 312 професії «Кухар. Офіціант» та № 201 професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Водій автотранспортних засобів категорії «С» ( доповідач Наталія Грачова)

3. Про затвердження Правил прийому учнів до НПЛ на 2025 рік

(доповідач Віталіна Стрижавчук)

4. Деструктивна поведінка підлітків (доповідач Світлана Степанюк)

5. Про затвердження плану підвищення кваліфікації педпрацівників Нетішинського професійного ліцею на 2025 рік (доповідач Юлія Лисуха)

6. Різне

Дякуємо доповідачам за змістовні доповіді та грунтовне висвітлення питань

В рамках акції “16 днів проти насильства” учні І курсу групи 403, що навчаються по професії “Електрогазозварник. Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах” з практичним психологом Світланою Степанюк долучилися до проведення міської вуличної акції “Стоп насильству!”, яка проводилась за ініціативи управління соціального захисту населення виконавчого комітету НМР. Учні роздавали інформаційні листівки перехожим на задану тематику, […]

28.11.2024 у Нетішинському професійному ліцеї відбувся І етап Конкурсу ,, Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка,, Конкурс проводиться з метою вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні, Бажаємо учасникам успіху та перемоги.

В Нетішинському професійному ліцеї стартував курс з Громадянської освіти ,,,,.Основним орієнтиром є діяльнісний компонент навчання -вміння дебатувати, аргументувати власну думку, досліджувати суспільно значимі явища, події і процеси, організовувати кампанії з адвокації. Крок 1 до проєкту “Об’єднаймося, щоб працювати разом ” виконання активності ,, Випробування зефіром,,

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x